"Ό,τι κι αν κάνουν θα νικήσουμε –ο κόσμος μας ανήκει. Το μέλλον είναι μες στην τσέπη μας σαν το κλειδί του σπιτιού μας…" "Βιολέτες για μια εποχή" Τ. Λειβαδίτης

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2021

Κοινωνική Ιστορία: Με ποιους τρόπους μπορώ να δείχνω την αγάπη μου στους/στις συμμαθητές/τριές μου;

 Στην αυλή και στα παιχνίδια μας

Μου αρέσει να πηγαίνω στο σχολείο. Χαίρομαι να είμαι με τους συμμαθητές μου και τις συμμαθήτριές μου, θέλω να είμαι φίλος τους και κυρίως να τους κάνω χαρούμενους.

Πολλές φορές θέλω να τους δείξω ότι τους αγαπώ. Θέλω να τους πλησιάσω και γι’ αυτό μερικές φορές φωνάζω από χαρά ή τρέχω προς το μέρος τους.

Εκείνοι ξαφνιάζονται πολλές φορές τρέχουν κι εγώ προσπαθώ να τους φτάσω.

Όλοι μας θέλουμε να είμαστε ευχαριστημένοι στην αυλή, γι’ αυτό...




η κοινωνική ιστορία εδώ: https://drive.google.com/file/d/1utaMTP5wrxVuYJKhpnGPAi7VkvTTF6N8/view?usp=sharing


Δεν υπάρχουν σχόλια: