"Ό,τι κι αν κάνουν θα νικήσουμε –ο κόσμος μας ανήκει. Το μέλλον είναι μες στην τσέπη μας σαν το κλειδί του σπιτιού μας…" "Βιολέτες για μια εποχή" Τ. Λειβαδίτης

Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Καλό καλοκαίρι σε όλα τα παιδιά και σε κάθε ένα ξεχωριστά



Στην παιδική χαρά στις τραμπάλες προχθές
με παγωτό χωνάκι στο χέρι
γελάς χορευτικά σ' ενός βαλς τις στροφές
ποια μάγισσα εδώ σ' έχει φέρει
Να γελάς κι εγώ θα στο πω
το σ' αγαπώ χορεύοντας ρούμπα
Σαν το Μίκυ σαν το Σαρλό
με δυο γκριμάτσες και με μια τούμπα.
Με κράκερς και ποπ-κόρν μέσα στο σινεμά
γελούσες πάλι σε μια ταινία
του Τζέρι Λιούις κι έκανα εγώ στα κρυφά
στα βλέφαρά σου σκαλωμαρία

Να γελάς κι εγώ θα στο πω...

Άκου το τραγουδάκι που μας λέει για
τη συνονόματή σου μικρή Ελένη
που κάθεται μονάχη και κλαίει ξανά
γιατί είναι σ' άλλο κόσμο χαμένη

Μα εσύ να γελάς κι εγώ θα στο πω...

Τόσες φωτιές ανάβουν οι ανθρώποι στη γη
δεν θέλω όμως αυτά να τα ξέρεις
μ' ένα κουκλί αγκαλιά μείνε πάντα παιδί
ποτέ σου να μην υποφέρεις...

Μα να γελάς κι εγώ θα στο πω...

Μέσα μου πως ξυπνάνε γλυκιά μουσική
τ' αμυγδαλάκια που έχεις στα μάτια
ο Μότσαρτ κι ο Βιβάλντι αν τα 'χανε δει
θα σου 'χαν γράψει χίλια κομμάτια...

Γιαυτό να γελάς κι εγώ θα στο πω
το "σ' αγαπώ" χορεύοντας ρούμπα...




Μουσική + Στίχοι: Νίκος Κατσίκας Τραγούδι: Γιώργος Αντωνίου Δίσκος: Ραδιενεργή Βροχή Κυκλοφορία: 1988 Εταιρεία: Polydor Ενορχήστρωση & Διεύθηνση Ορχήστρας: Κώστας Γανωσέλης Μουσικοί: Γιώργος Τσουπάκης: Drums, Yamaha RX11-DX7, Oberheim DMX, Congas Μπάμπης Λασκαράκης: Ηλεκτρική/Ακουστική κιθάρα Γιώργος Ζηκογιάννης: Μπάσσο Κώστας Γανωσέλλης: Yamaha DX7-R Φίλιππος Τσεμπερούλης: Alto Σαξόφωνο

Δεν υπάρχουν σχόλια: